Jak dojít k povýšení v práci?

1.       Nebuďte přehnaně dramatičtí
Zvláště v kancelářském prostředí musíme často spolupracovat i ve vyhrocených situacích. Pokud však neexistuje skutečný problém, nevytvářejte ho.
Vaším úkolem je ulehčit šéfův život, nikoli ho zatěžovat zbytečnou dramatizací problémů. Tu ponechte svému deníčku. Pokud budete mít v zaměstnání nálepku „královna dramatu“, vaše šance na povýšení rapidně klesají.
kancelář a dva lidé
2.       Pravidelně odvádějte dobrou práci
Jak budete pracovat na vaší současné pozici, bude v tomto ohledu zásadní. Vynikající hodnocení výkonu a pověst produktivního zaměstnance má značnou váhu.
Pracujte tvrdě a s železnou pravidelností. Zdokonalujte svou pracovní morálku. Nezapomeňte však tuto radu aplikovat v souladu s kulturou vaší firmy. Nevykládejte si tento bod tak, že se musíte snažit vyhovět každému rozmaru vašeho šéfa.

3.       Nikdy nevynechejte firemní party
Víte, že na golfových hřištích se uzavře podobné množství významných obchodních dohod, jako v kancelářích? Stejná zásada platí i pro vaše povýšení. Netvrdím, že na další firemní party podepíšete novou pracovní smlouvu. Pokud nechodíte na firemní party, přicházíte o vzácnou příležitost nepracovní socializace se svými spolupracovníky a nadřízenými. Zároveň se nedozvíte zásadní informace, které se mohou týkat i uvolnění některého z pracovních míst.
Když přijde čas vybrat člena týmu pro nový projekt, kdo bude vybrán? Ten, kdo nezná své spolupracovníky a není společenský?
Čím více se znáte se svými kolegy, tím více se o vás bude vědět. Díky tomu budete vyčnívat, až se bude rozhodovat o obsazení pracovních pozic.
spojení pěstí
4.       Požádejte o povýšení
Váš zaměstnavatel vám může nabídnout povýšení sám. Samozřejmě je mnohem jednodušší, když se tak stane. U některých pracovních míst a organizací však budete muset o povýšení požádat.
V tom případě se osmělte, připravte si dobré argumenty. Rozhodně však konverzaci nezačínejte stylem „pracuji tady už 3 roky“.